Dijital Pazarlamada Başarı Nasıl Ölçülür?

İnternet çağında bir iş yapıyorsanız, çevrimiçi olarak bulunmanız 1 numaralı önceliğiniz olmalıdır. Müşteriler bugün hızlı bir arama yaparak markanız hakkında çok şey öğrenebilir ve bu bilgilerin tümü kararlarında büyük bir etkiye sahip olabilir.

Bu yüzden daha fazla şirket dijital pazarlamaya odaklanmayı seçiyor. İyi bir strateji aslında gelirde inanılmaz bir artış sağlayabilir. İyi bir strateji planlamak için iyi bir anlayışa sahip olmanız gerekir.
230 dijital pazarlamacıya göre, bu yıl bazı önemli bulgular şunlardır:
  • Arama motoru optimizasyonu
SEO'yu verimli bir şekilde yapmak istiyorsanız, düzenli olarak site denetimleri yapmanız gerekir. Pazarlamacıların% 47'si, tam SEO denetiminin her altı ayda bir yapılması gerektiğini söylüyor.
  • Tıklama başına ödeme
PPC hala dijital pazarlamanın temel bir yönüdür. Katılımcıların% 42'si bütçelerinin çoğunu TBM'ye ve görüntülü reklamlara ayırmaktadır. Ortalama harcama tutarı ayda 51 ila 300 dolar arasındadır. PPC'ye yeni başlayan biriyseniz, burada  etkinliğini değerlendirmek için bir kontrol listesi .
  • Sosyal medya
Dijital pazarlamacıların sevgisi için yapılan savaşta, Facebook açık galibiyet - Ankete katılanların% 62'si diğer sosyal medya platformları üzerinden Facebook'u seçeceklerini söyledi.
  • İçerik pazarlama
Nitelikli müşteri adaylarını öne çıkaracak en etkili içerik türleri blog gönderileridir, beyaz kağıtlar ve e-kitaplar gibi uzun biçimli içerikler ise ikinci sırada yer alır.
Blogger tarafından desteklenmektedir.