Yeni İşletme İsimleri Bulmanız İçin 12 İpucu

İşletmenizin adı, gelecekteki müşterileri sadece birkaç saniye içinde çekecek veya yok edecektir. İsimlendirmesi kolay isimler olan işletmeler, daha iyi karlar elde eder ve daha hızlı bir ilk izlenim yaratır.
İşletmenizin adını seçerken izleyeceğiniz bazı kurallar aşağıda belirtilmiştir.
1) Kısa tutun. 
Uzun veya kafa karıştırıcı olan isimler insanların hatırlaması zor. Adı olabildiğince kısa ve açıklayıcı olarak tutun.
2) Yerlerden kaçının. 
İşletmeniz sonsuza kadar aynı konumda olmayacaksa, işletme adınızın bir parçası olarak coğrafi bir konum kullanmaktan kaçının.
3) Bir Hikaye Anlatın. 
Hikayen iş karakterini veren şeydir. Rakibinizin geri kalanından sizi öne çıkarır. Hikayenizi düşünün, ardından etrafında bir işletme adı geliştirin.
4) İnsanı Yapın. 
Günümüzde arama motorları için uygun ticari isimler oluşturma eğilimi var. Bu, arama motoru optimizasyonuna yardımcı olabilir. Genelde işletme adınızın unutulmaz olmasına yardımcı olmaz. Algoritmalar için işe yarayan şey, insan beyni için her zaman iyi çalışmaz.
5) Çok dilli düşünün. 
İngilizce'de “hediye” kelimesinin Almanca'da “zehir” olarak çevrilebileceğini biliyor muydunuz? İşletmenizle uluslararası bir bağlantıya sahip olmayı planlıyorsanız, adınızın nasıl çevrileceğini düşünmek önemlidir.
6) İsminizi Kaçının. 
Tek sahipler genellikle kişisel adlarını iş markalarının bir parçası olarak kullanırlar. Biraz para biriktirmenin ve markayı kişiselleştirmenin bir yolu. Ayrıca bir mirasın mirasınızın kalıcı bir parçası haline gelmesini sağlayabilir ve gelecekteki iş girişimlerini yaratmayı zorlaştırabilir.
7) Stand Çıkışı. 
İşletme adınız rekabetin geri kalanına çok benziyorsa, gelecekteki müşteriler neden farklı olduğunuzu görmeye çalışacaklardır. Çok farklıysanız, bu da iyi bir şey olmayabilir. Doğru noktayı alıp almadığınızı görmek için başkaları üzerinde test edin.
8) Sevdiğiniz Bir Adı Seçin. 
İşletmenizin adı kimliğinize bağlı olacaktır. Bu konuda tutkulu değilseniz, o zaman işiniz hakkında tutkulu olmak zor olacaktır. İçgüdülerine güven. Mideniz ortaya çıkarsa, farklı bir isim seçin.
Adınızı seçtikten sonra, uygun olduğundan emin olun. İşletmenizin etkisini en üst düzeye çıkarmak için ticari markalar, URL'ler ve sosyal medya tanıtıcılarına bakın.
Blogger tarafından desteklenmektedir.